REFAKATÇİLERİN UYMASI GEREKLİ KURALLAR

Önemli Telefonlar

Güvenlik: 5522
Kafe İstanbul:5530/5531
Santral: 9
Danışma: 5505/5504

Acil Hizmetler

Acil servisimiz, her türlü sağlık ihtiyacınız düşünülerek, anestezi, biyokimya, çocuk hastalıkları, diş, iç hastalıkları, kadın hastalıkları ve doğum, genel cerrahi, kardiyoloji, radyoloji ve acil branşlarında İstanbul Hospital uzman hekim kadrosuyla 24 saat 365 gün hizmet vermektedir.

Anket

Öneri, düşünce veya memnuniyetinizi odanızda ve koridordaki anket kutularında bulunan anket formunu doldurarak bizlere ulaştırabilirsiniz. Formları koridorlarda bulunan anket kutularına atabilir veya hastane personeline iletebilirsiniz.

Anket sonuçları, sizlere daha iyi hizmet vermemizi sağlayan önemli veri kaynaklarımızdandır. Bu anketler aylık bazda değerlendirilerek, yönetim ile paylaşılır ve verilen hizmet kalitesini arttırmak için sizin değerli görüşleriniz bizi yönlendirir.

Cep Telefonu

Lütfen hastane içerisinde, muayene ve tetkikler sırasında cep telefonlarınızı kapalı tutunuz. Diğer zamanlarda ise cep telefonunuzu kullanırken etrafınızdaki diğer hasta ve hasta yakınlarına gereken hassasiyeti göstermenizi rica ediyoruz.

Çağrı Merkezi: 0 212 693 93 93

24 saat kesintisiz arayabileceğiniz çağrı merkezimizden;

  • Tüm randevu işlemlerinizi (randevu alma, iptal, değişiklik, teyit) gerçekleştirebilirsiniz.
  • Hastanemiz bölümleri, çalışma saatlerimiz ve doktorlarımız hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • Hastanemizde verilen hizmetlerle ilgili bilgi alabilirsiniz.
  • Web sayfamız üzerinden yapılan e-randevu talepleri değerlendirilir ve en kısa zamanda operatörümüz tarafından hastalarımıza dönüş yapılır.
  • Web sayfamız üzerinden yapılan bilgi talepleriniz değerlendirilir ve size en kısa sürede, tam ve doğru bilgi ulaştırılır.
  • Anlaşmalı kurumlarımız hakkında her türlü bilgiye çağrı merkezimizden ulaşabilirsiniz.
  • Tüm tahlil, tetkik, muayene ve işlem fiyatlarını 24 saat bizi arayarak öğrenebilirsiniz. (Ameliyat fiyatları medikal muhasebe bölümümüz tarafından verilmektedir. Fiyat talepleriniz hafta içi 08:00-17:00/cumartesi günleri 09:00-14:00 saatleri arasında karşılanmaktadır.)
  • Tüm şikayet, öneri ve tebriklerinizi 00 +90 212 693 93 93 sağlık hattını kullanarak bize iletebilirsiniz. Hizmet kalitemizi ve hasta memnuniyetimizi arttırmak için öneri ve şikayetleriniz en kısa sürede “Hasta Hakları Birimimiz” tarafından değerlendirilmektedir.
  • Hastanemizin uyguladığı kampanyalar hakkında bilgi edinebilirsiniz. Ayrıca kampanyalarımız isteğiniz doğrultusunda e-posta veya kısa mesaj (SMS) olarak hastalarımıza iletilir.
  • Hastanemizin adres ve yol tarifini çağrı merkezimizi arayarak alabilirsiniz.

Diyetisyen

Hastanemizde kalışınız süresince doktorunuz gerekli görürse diyetisyenimiz sizi ziyaret ederek, sağlık durumunuza ve doktorunuzun tedavi programına uygun şekilde diyet tedavinizi düzenleyecektir.

Elektrikli Aletler

Yangın riski oluşturabileceği için odanızda su ısıtıcısı vb. Elektrikli aletlerin kullanılmamasını önemle rica ederiz.

Evcil Hayvanlar

Hastanemize evcil hayvanlar kabul edilmemektedir.

Hasta Hakları Sorumlusu

İstanbul Hospital’de hastalarımızın düşünceleri bizim için çok önemlidir. Hastanemiz halkındaki öneri, istek ve şikâyetlerinizi hasta hakları sorumlumuza bildirerek bize ulaştırabilirsiniz. Hasta hakları sorumlusu ile görüşmek için hemşirenize veya kat sekreterine bildirimde bulunabilirsiniz.

Hasta hakları hakkında bilmek istediğiniz her şey odanızda size özel bırakılan dosyadaki kitapçıkta bulunmaktadır.

Hemşirelik Hizmetleri

Hemşirelik hizmetleriyle ilgili danışmanız gereken herhangi bir konuda bulunduğunuz servisin sorumlu hemşiresiyle iletişim kurabilirsiniz.

Hemşire Çağrı Sistemi

İhtiyacınız olan her durumda hemşirelerimiz yanınızda olacaktır. Yatak başucunuzda ve banyolarınızda bulunan “Hemşire Çağrı Sistemi” hemşirelerimizin en kısa sürede size ulaşmasını sağlayacaktır. Bu sistemi nasıl kullanacağınız odanıza yerleştiğinizde hemşireniz tarafından size aktarılacaktır.

Hemşirelerin ve diğer personelimizin ihtiyaç anında size kolayca ulaşabilmeleri için lütfen oda kapılarınızı kilitlemeyiniz.

Kafeterya

Kafeteryamız, nezih ortamı ve lezzetli ürünleriyle tüm gün hizmetinizdedir. Odanızda bulunan menüden telefonla oda servisi isteğinde bulunabilirsiniz.

Kat Hizmetleri

Kat hizmetlileri, odanızı ve çevresini temiz tutmak amacıyla her gün sizi ziyaret edeceklerdir.

Otopark Hizmetleri

Hastalar, aileleri ve ziyaretçilerimiz için ücretsiz otoparkımız mevcuttur. Otoparkta arabanızda bıraktığınız değerli eşyalarınızın ve araçlarınızın sorumluluğu size aittir.

Ödemeler

Yatışınızdan önce belirtilen avansları hasta yatış-çıkış departmanına yatırabilirsiniz. Yatışınız boyunca tedavi giderlerinizin son durumunu ve ödemelerle ilgili her türlü bilgiyi hasta yatış-çıkış departmanından öğrenebilirsiniz. Uzun süreli yatışlardaki tedavi giderleriniz için ara avans talep edilecektir. Tedavi giderleriniz ile ilgili ödemelerinizi nakit, kredi kartı ya da Amerikan Doları ve Euro bazında, döviz olarak da gerçekleştirebilirsiniz.

Refakat

Refakatçiniz için ayrı bir yatak ve menü mevcuttur. Odalarımızda hastalarımıza sadece 1 refakatçi eşlik edebilir.

Sigara Politikası

İstanbul Hospital’de kafeterya da dahil olmak üzere sigara içilmesi kesinlikle yasaktır.

Taburculuk İşlemleri

Doktorunuz size bir gün öncesinde size taburcu zamanınızı söyleyecektir. Taburcu eğitimini aldığınızdan ve her detayın üzerinden doktor ve hemşireniz ile geçtiğinizden emin olunuz. Tüm kullanacağınız ilaç listesi ve nasıl kullanacağınız hakkında detaylı bilgi edininiz. Kontrol amaçlı geleceğiniz randevu ve randevu bilgilerini alınız. İhtiyacınız olduğunda aramak üzere bir telefon numarası temin ediniz. Bizi her zaman arayabilirsiniz.

Doktorunuzun hemşirenize taburcu olabileceğinizi bildirmesi üzerine, kat sekreteri tarafından kattaki işlemleriniz (dosyanızın hazırlanması, hesaplarınızın kapatılması ve raporlarınızın hazırlanması vb.) en hızlı şekilde başlayacaktır. Bu işlemleriniz tamamlandıktan sonra dosyanız danışmanınız tarafından hasta yatış-çıkış departmanına teslim edilecektir. Hasta yatış-çıkış departmanı tarafından kurum provizyon işlemleri veya nakit ödeme hazırlığı işlemleri tamamlanarak faturanız ödemeye hazır hale getirildikten sonra, size işlemlerinizle ilgili bilgiler açıklanacaktır. Tüm işlemleriniz tamamlandıktan sonra kat sekreteri tarafından hasta yatış-çıkış departmanına yönlendirilecek, gerekli ödemeler yapıldıktan sonra çıkış işlemleriniz tamamlanmış olacaktır. Hastanemizde taburcu işlemleri 24 saat takip edilebilmektedir.

Taksi

Kat sekreteriniz taksi ihtiyacınız olduğunda size yardımcı olacaktır.

Telefon

Dışarıya yapacağınız telefon görüşmeleriniz için “9“dan hat almanız yeterli olacaktır. Dış hat telefon görüşmeleri ücrete tabidir.

Dışarıdan size ulaşmak isteyenler 0 212 693 93 93’dan oda numaranızı tuşlayarak sizinle doğrudan görüşebilirler.

Santrale ulaşmak için ise lütfen 9 tuşlayın.

Teknik Hizmetler

Odanızda bulunan her türlü donanım (TV, koltuk, buzdolabı, dolap, yatak vb.) ile ilgili çıkacak arıza için teknik servisimiz 24 saat hizmetinizdedir. Teknik servis hizmetlerimiz için hemşirenize başvurmanız yeterli olacaktır.

Yemek

Kahvaltı, Yemek Ve Çay Saati Servislerimiz Diyetisyen Kontrolünde Yemek Servisi Görevlileri Tarafından Yapılmaktadır. Diyetisyenin Programına Göre Bazı Hastalara Saat 10:00, 15:00 Ve 21:00’de Ara Öğün Verilmektedir.

Yemek Saatleri
Kahvaltı 07:00- 08:00
Öğlen Yemeği 12:00- 13:00
Akşam Yemeği 18:00- 19:00

Hastanemize dışarıdan yiyecek getirilmemesini rica ediyoruz. Lütfen sağlığınızı korumak için dışarıdan yiyecek ve içecek kabul etmeyiniz.