KALİTE GÖSTERGEMİZ

Kalite göstergeleri kurumların belirli konularda başarılarının düzeyini sayısal olarak göstermektedir. Sağlık, birçok alanda kalite göstergelerinin izlenebilmesine olanak tanımaktadır. İstanbul Hospital olarak "Yatan Hasta Memnuniyeti" ve "Klinik Kalite" alanlarında çeşitli kalite göstergelerini ve sonuçlarını sizlere daha iyi hizmet vermek için değerlendiriyoruz.

"Yatan Hasta Memnuniyeti" ile ilgili olarak aşağıda yer alan 11 kalite göstergesi değerlendirilmektedir.

  • Genel Memnuniyet
  • Tavsiye Edilme
  • Hemşire İletişimi
  • Hekim İletişimi
  • Çalışanların Hemen Yardım Etmesi
  • Otopark Hizmetleri
  • Güvenlik Hizmetleri
  • Kafeterya Hizmetleri
  • Genel Temizlik
  • Otelcilik Hizmetleri
  • Fiziki Ortam